🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دستم رها مکن که ز پا اوفتاده ام

(ثبت: 3451) اسفند 3, 1395 
دستم رها مکن که ز پا اوفتاده ام

 

از التهابِ دیدن رویت به روی من

فهمد رقیب از دل و راز مگوی من

یک آرزوست در دل و صد آرزو بر آن

آن صد همه برای تو شد آرزوی من

دستم رها مکن که ز پا اوفتاده ام

کاری مکن به پرده بخندد عدوی من

لب های تو سبوی پر از بوسه ای بوذ

از می تَهی مباد، خدا را سبوی من

هر کس که خواست بَد به تو گوید، به او بگو

مرد است اگر، فقط بشود روبروی من

در انتظار گاهِ نگاهِ تو، بی قرار

صدها غزل نشسته به صحنِ گلوی من

 

 

 

نظرها 18 
  1. سلام وهزاران درود بر کلک گهربارتان

    عزتتان افزون

    اسب سرکش آرزوهایتان رام

    قلمتان هماره گهر افشان

    • طارق خراسانی

      اسفند 8, 1395

      سلام و سپاس از حضور گرم بانوی شعر های زیبا

  2. محمد اشکان رجبی

    اسفند 4, 1395

    سلام و درود استاد عزیز

  3. محمدجواد منوچهری

    اسفند 5, 1395

    سلام وعرض ارادت استاد خراسانی عزیز

    تمام سرود های زیبایتان یک طرف این سروده یک طرف

    دستمریزاد

    بسیار بسیار زیبا بود

    درود بر شما

    • طارق خراسانی

      اسفند 8, 1395

      سلام و درود بر غزل سرای بزرگ پاک

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا

  4. محمدحسین پژوهنده

    اسفند 5, 1395

    سر صبحی خواندم و لذت بردم. زیباست و استادانه. درود!

    • طارق خراسانی

      اسفند 8, 1395

      سلام و درود بر استاد عالیقدرم

      سپاس از حضور مشوقانه ی آن عزیز

      در پناه خدا

  5. جلال پورسلیمانی

    اسفند 5, 1395

    در انتظارِ گاهِ زیارت، نگار من
    صدها غزل نشسته به صحنِ گلوی من

    عرض ادب و احترام استاد ارجمند

    تک تک ابیات زیبا بود ولی حقیر از این بیت خیلی لذت بردم.درود بر شما استاد.مهر حضرتعالی مدام

    • طارق خراسانی

      اسفند 8, 1395

      سلام بر جلال عزیزم

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا

  6. سیدعلی مجیدی

    اسفند 5, 1395

    زیبا و خواندنی و ماندنی

    پایدار و سرزنده باشید

    • طارق خراسانی

      اسفند 8, 1395

      سلام و درود بر نور چشمم

      سید بزرگوار

      سپاس از حضور زیبای تان

      در پناه خدا

  7. درودها گرانقدر

    قلمتان همواره رقصان

    • طارق خراسانی

      اسفند 8, 1395

      سلام و درود بر فرزاد عزیزم

      سپاس از حضور پر مهرت

      در پناه خدا

  8. علیرضا آیت اللهی

    اسفند 5, 1395

    سلام استاد

    هم زیباست و هم زیبا سروده اید

    افزون باد

    • طارق خراسانی

      اسفند 8, 1395

      سلام و درود بر استاد گرانمهرم

      حضرت آیت اللهی

      سپاس از حضور مشوقانه و گرم آن عزیز

      در پناه خدا

  9. درود بی کران

    آفرید گار زیباییها نگهدار تان باد

    • طارق خراسانی

      اسفند 8, 1395

       درود بر مردی که یکپارچه عشق است

      سلام حضرت عشق

      سپاس از  ادعای خیرتان

      جانمی

      در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا