🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعـــــا

(ثبت: 2005) تیر 27, 1395 

پیـــر مـــا را گفت زیــــدی حق پرست

از دعــــا آیــــا چـــه آوردی به دست؟

پیــــر گفتــا هــــر چــه را هم داشتم

چـون دعــــــا آمــــد ز کف بگذاشتم

خشم و بخل و ترس از مـرگ و حسد

بـــا صفـــــات دیگـــری اینگونـه بد

آدمـــی تا با دعــــــا مأنـــوس شد

از وی ابلیس دغـــــا مأیـــوس شد.