🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دفترچه خاطرات مرا چند مى خريد؟

(ثبت: 2679) آبان 2, 1395 
دفترچه خاطرات مرا چند مى خريد؟

اى خاطرات كهنه و اى روزهاى تلخ
با چشمهاى خيره مرا خوب بنگريد!

ديگر نمى هراسم و نالان نمى شوم
وقتى مرا به محبس اندوه مى بريد

يك آسمان ستاره ميان دل من است
آيا شما از اينهمه خورشيد برتريد؟

من سبزباورم و خزانم پر از بهار
اى واى بر شما كه به حسرت شناوريد!

من با نسيم نرم شبانگاه دلخوشم
وقتى شمابه هيبت خفاش مى پريد!

اى بادهاى وحشىِ دلسردى و ركود
لطفاً از اين عمارت محصور،بگذريد!

گر يك دريچه هم بگشايم به سويتان
مى دانم آنچه را كه به روزم مى آوريد…

اى مردمانِ دربه درِ لحظه هاى تلخ
دفترچه خاطراتِ مرا چند مى خريد؟

نظرها 10 
  1. سلام و درود بر بانوی غزل های ناب

    خیلی شعرتون زیبا بود

    همیشه شعراتون پر از واژه های زیباست

    گاهی من فک می کنم که شما واژه های جدیدی به ادبیات اضافه کردید!!!!!!!!!!

     از بس که اون ها رو به زیباترین شکل استفاده می کنید.

  2. معصومه عبدالهی

    آبان 3, 1395

    سلام و درود بانو

    بسیار زیبا و دلنشین بود.

  3. طارق خراسانی

    آبان 3, 1395

    سلام و درود بر ملکه ی شعر پاک

    همانگونه که خانم بیرانوند گرامی گفته اند  اشعار شما  مملو از واژه ها و ترکیب های بدیع و تازه است.

    بی هیچ شک و تردیدی  نام شما شاعر گرامی در تاریخ ادبیات  ایران جاودانه خواهد ماند.

    به وجودتان افتخار می کنم

    در پناه خداوند سبحان شاد زی

  4. دنیا تیموری

    آبان 3, 1395

    سلام

    بسیار روان و زیبا سروده اید

    نظر من  همان چیزی ست که آقای خراسانی گفته اند.

  5. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1395

    سلام و عرض ارادت محضر استاد گرانقدرم بانو آرامش مهربان

    عالی و دل انگیز می سرایید

    لذت می برم از سروده های نغزتان

    زنده باشید به مهر

  6. سمانه تیموریان

    آبان 3, 1395

    سلام 

    فوق العاده بود. دلمریزاد 

    پایدار باشی 

  7. مينا امينی

    آبان 3, 1395

    درودها مهربانو

  8. سحر جهانی

    آبان 3, 1395

    درودفراوان  بر یگانه ملکه ی شعر پاک

    بسیارزیباست………

       

    موفق ومویدباشید……….    

           

                      

  9. سلام و عرض ادب بانو آرامش

    درود بر شما و قلم زیباتان

    برقرار باشید ان شاالله

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا