🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دقیقه

(ثبت: 6497) شهریور 3, 1397 

پشت اکنون
درّه ای،
کوه بلعیده…
لحظه
ساعت و سال ها
دوران دور بسیار دریده …
بر لب لیز این دیار
حبابی ام در باد
برنت بودن 
ترانه می خوانم…