🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 232928) آبان 9, 1399 

 

– دلتنگی،،،
شکنجه ی تیتری ست که،
وقتی نیستی
صبحانه ی من باشد!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 9, 1399

    سلام جناب فلاحی

    کوتاه های شما بسیار زیبا هستند

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سعید فلاحی

      آبان 13, 1399

      درود استاد جان

      ممنون از شما

  2. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    شادکام باشید🌺🌺🌺🌺🌺

    • سعید فلاحی

      آبان 13, 1399

      سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا