🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلدادگی یک طرفه

(ثبت: 248710) تیر 2, 1401 
دلدادگی یک طرفه

 

نقش‌ِ رُخَت‌ افتاده‌ در این‌ حوض‌به کاشی
برخـیـز کـه بـر ماه کـمی خاک بپاشی

فارغ‌ شو از این‌حال‌ که این‌‌ جلوه‌ٔ واهی
افتاده به مشتِ همه بی هـیچ تلاشی

دلـدادگـی یک طــرفـه ســود نـدارد
تاثیرِ خوشی‌ نیست در این روح‌خراشی

دلدار شـدن لازمه‌اش سـیرتِ ناب است
از صـورتِ زیبا شـده‌ پُـر سـنـگ‌‌ تراشی

ای بـرگ رها سـاز دل از حـسرت امیال
با باد هــوس مـیـشـوی آخـر متلاشی

تقـدیـر عـلـیرغـمـت اگر بـود رضا باش
گاهی به‌ صلاح‌ است که‌ در حاشیه باشی

امیر بهنام ۱۴۰۱/۳/۳۰

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌺🌺🌺

  2. فریبا نوری

    تیر 2, 1401

    درودها و آفرین 👏

  3. گاهی به صلاح است که در حاشیه باشی
    سلام و درود 🌹🌹🌹

  4. صفا یغمایی

    تیر 2, 1401

    درودو آفرین برشما
    لذت بردم
    🌷🌷🌷

  5. در دایـرهٔ قـسـمـت تـقدیر چـنین اسـت
    گاهی به‌ صلاح‌ است که‌ در حاشیه باشی

    بسیارعالی ، درودها👏👏👏

    • امیر بهنام گل

      تیر 2, 1401

      سپاس از لطف شما ممنونم☺️🙏🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا