🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل‌های تنها

(ثبت: 262731) مرداد 16, 1402 
دل‌های تنها

اگر دیوانه در دیروز بودیم
شدیم امروز عاقل‌های تنها

صدف‌ها می‌روند از موج با موج
در آخر سمت ساحل‌های تنها

نوشتی: چیست فرق ما؟ نوشتم:
چه می‌دانی تو از دل‌های تنها؟

 

«سیامک عشقعلی»

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فیروزه سمیعی

    مرداد 16, 1402

    درودتان باد جناب استاد عشقعلی ادیب گرانقدر 🌞
    بسیار زیبا و دلنشین و غمناک سروده اید ☘️🌸🌹
    زنده باد👏👏👏👏

    صدف‌ها می‌روند از موج با موج🌊☄️
    در آخر سمت ساحل‌های تنها🐚

    نامی مانا بمانید هماره
    ☘️🌹🌹🌹🌹🌹🌹☘️

  2. فاضله هاشمی

    مرداد 16, 1402

    بسیار زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا