🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیای بعد از تو

(ثبت: 244718) بهمن 2, 1400 

 

دیگر ندارم چشم های مهربانت را
از من گرفتی کهربای کهکشانت را

حالا منم با کوله باری از نبودن ها
یادم می آرد دائما هر سو نشانت را

دنیا برایم تنگ، مانند قفس می شد
وقتی که در هم می کشیدی ابروانت را

مثل کبوتر پر کشیدم سوی تو هربار
بستی به روی بال هایم آسمانت را

تا بام خوشبختی شود رام تو، با سختی
پایین نشستم تا بسازی آشیانت را

من پایه را محکم گرفتم تا نترسی تو
رفتی و بردی با خودت آن نردبانت را

جا ماندم از تو تلخی آن لحظه با من هست
نوشیده ام با عشق حتی شوکرانت را

شاکی تویی قاضی تویی حق با تو دائم هست
جانانه بردی دادگاه توامانت را

رفتی و حالم مثل کابل دائما درد است
با خود نبردی خاطراتت_طالبانت_را

دل می کنم بعد از تو از دنیای بعد از تو
پایان قصه: کُشت دوری قهرمانت را

 

 

 

 

نقدها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 2, 1400

    سلام
    در مصرع
    یادم می آرد دائما هر سو نشانت را

    یادم می آرد دو مشکل دارد
    یک آرد ظاهرا عامیانه است می آورد صحیح است
    دو از وزن خارج شده است مگر آنکه ای در می آرد مانند ای در پیاز یا زیاد کوتاه باشد ظاهرا اینگونه نیست چون در تلفظ احساس خروج از وزن میشود باسپاس

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 2, 1400

    خیلی قشنگ بویژه در پایان🌿🌿🌿

  2. فریبا نوری

    بهمن 2, 1400

    شاکی تویی قاضی تویی حق (دائما با توست)
    جانانه بردی دادگاه توامانت را

    درودها جناب گلشن گرانقدر
    بسیار زیبا
    🌷🌷🌷

  3. فاضله هاشمی

    بهمن 2, 1400

    دل میکنم بعداز تو از دنیای بعد از تو
    پایان قصّه کشت:دوری قهرمانت را
    عالیه👏👏👏👌👌🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا