🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوباره رقص قلم رفته رو به عیاشی

(ثبت: 254004) آذر 25, 1401 

 

دوباره رقص قلم رفته رو به عیّاشی
سلام چهره ی زیبای بوم نقّاشی!

نمای صورت تو قابل کشیدن نیست
ملقّبم به هنرمندِ نابلد،”ناشی”

غریب خانه ی دل روشن است با نوری
بیا به پهنه ی اين کهکشان کنکاشی

بخوان دوباره نوای وصال دل ها را
که بند بند وجودم ز هجر می پاشی

من آمدم سر قلّه نشانی از تو نبود
قرار بود شبی پا به پای من باشی!

بهانه ی غزلم! ای همیشه همراهم!
نگو دوباره غزل؟! نازنین پرخاشی…!

کبوترانه دلم در هوات پرسه زده
برای زخمی بالم بریز پاداشی….

به اشتیاق تو روحم شکوفه می زند و
دوباره رقص قلم رفته رو به عيّاشی…

 

معصومه بیرانوند
۲۴آذرماه ۱۴۰۱

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    آذر 25, 1401

    بخوان دوباره نوای وصال دل ها را
    که بند بند وجودم ز هجر می پاشی

    من آمدم سر قلّه نشانی از تو نبود
    قرار بود شبی پا به پای من باشی

    سلام و هزاران درود

    مدت ها نبودی و دلتنگ اشعار زیبایت بودیم
    انگار خدا دلش به حال ما سوخت و تو را دوباره به پاک برگرداند، آن هم با شعرهای بسیار زیبا و دلنشین که غم از دل میراند، غمزداست.
    امروز در پاک چه اشعار نابی می خوانیم، ماشاءالله
    خدایا شکرت
    معصومه جان
    دخترم
    در پناه خدا شاد و تندرست باشی آمین 🌿🌹🌱👌👏👏👏👌🌱🌹🌿

  2. نمای صورت تو قابل کشیدن نیست
    ملقّبم به هنرمندِ نابلد،”ناشی”

    لذت بردم از خوانش شعر زیبایتان
    نویسا و مانا باشید بانوی گرامی🌹

  3. جواد مهدی پور

    آذر 25, 1401

    زیبااااا ست

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    درود بر شما بانو بیرانوند گرامی

    زنده باشید

    🙏🌿💐🌸🌹❤️

  4. درود بر شما بسیار عالی بود👏👏👏🌹

  5. صفا یغمایی

    دی 2, 1401

    درودها بانو دیربه شعرشما رسیدم
    بسیارزیبا و دلنشین سروده‌اید .
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا