🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 164

(ثبت: 244988) بهمن 11, 1400 

 

حسين(ع) آن آفتـاب بـرج ايـمان
شهيـد راه حق شـد از لعينـان
به پاس خدمت ديـن خداونـد
گرفتـش جـور آن مـردم گريبـان
٭٭٭
تكاپـو بهـر دنيـايـش نـكرد آن
تكاپـو كـرد آن بـر بـاغ رضـوان
شهـادت را بـه راه حـق پذيرفـت
كـه شـد سـر خيل و سـالار شهيـدان
٭٭٭
گوي ديانـت اَر نـتوانـي به در بـري
در دادگـاه حق تـو گرفتـار كيفـري
دستـور حق شناسـي و اسـرار معرفـت
بـنوشته شـد به نـام كتابات جعفـري
٭٭٭
رفيقـان كـار دنيــا اين چنين اسـت
خطرهايـش در آخــر بيش از اين اسـت
خطــر دارد تــمام كــار آدم
چـو صيـادي بـر آدم در كميــن اسـت
٭٭٭
گــر دل فـــردي ، تــو به درد آوري
فـعل بــد اسـت اين خطر خودســري
گــر بـــكنـي ظلــم به افــراد حق
عاقبــت از حق بــخوري كيفــري
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 11, 1400

    یاحسین ❤️🙏

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شما شاعر واستادگرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      خداوند شاعر را رحمت فرماید الهی آمین
      @};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-

  2. درود بزرگوار. اجرتان با امام شهیدان.
    🌷🌹❤️

    • سلام و درود استاد
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خدایش رحمت کناد ، آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. کمال کمالی

    بهمن 11, 1400

    درودو سپاس

    زیبا و ارزشی و درخور اند همگی

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام و درود
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خدایش رحمت کناد ، آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. علی معصومی

    بهمن 11, 1400

    درود و عرض ادب
    🌿🌺🌿🌺🌿

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شما شاعر واستادگرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      خدایش رحمت کناد ، آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. علی معصومی

    بهمن 11, 1400

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا