🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 387

(ثبت: 252257) مهر 30, 1401 

 

اي كـه بـر سـر نـهي ، تاج شاهـي
در نظـر دار ، لـطف الهـي
بـنده اي را نـباشـد به دنيـا
بـي نيـازي ، زِ لطـف الهـي
٭٭٭
الهام، اگر به صورت ظاهر در آمدي
رسم بشري، به صورت كافر درآمدي
با خالق بشر نتوان مدعّي شدن
با اين خيال بر همه كس ، ابتر آمدي
٭٭٭
نـياموزد جوان ، گـر مهربانـي
چو يك گرگي بـياموزد ، شبانـي
ميسّـر گر برايش گردد اين كار
به مظلومان شـود جلّاد ثانـي
٭٭٭
خـداوندا تـو كه نيكو منيـري
نكو رحمت بُـوَد ، بر هر اسيـري
چنيـن بينـم من از كردار نيكـت
كنـي افتـادگان را ، دستگيـري
٭٭٭
حَسـن نزد خـداوندت ، اسيـري
گـر از طرز شجاعت ، همچو شيـري
شجاعت يا هنر گر داري از خود
شجاعت كُن دَم مرگـت ، نميـري
٭٭٭
نسیم گلشن زنده یاد حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

نظرها
  1. درودها برشما
    عرض ادب و احترام دارم خدمتتون جناب آقای مصطفایی
    بسیار زیبا و دلنشین است قلم شیوای شما مرحبا👏🏻👏🏻👏🏻
    با آرروی سلامتی و شادی
    💐💐💐

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شما شاعر واستادگرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      خداوند شاعر را رحمت فرماید ، الهی امین
      :2: :2: :2: :2: :2: :2: :2:

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا