🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 5

(ثبت: 236148) بهمن 21, 1399 

نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

خداونـدا به بدكاران تويـي دوسـت
كه تا از نيكوكاران بـر كَنَنـد پوسـت
خدايـا ، معنـي عدلـت هـمين اسـت
به نـزد اهـل عرفان اين كه واروسـت
٭٭٭
خداونـدا ، غلـط كـردم كه گفتـم
غلـط كردم ، ولـي بيجـا نـگفتـم
خدايـا ، معنـي عدلت هـمين اسـت
زِ مــعنايـش دُرِ مـعنـي بِـسُفتـم
٭٭٭
اين صحبت از پيغمبـر عالـي مقام شـد
بيـن دو فرد صحبت اول سلام شـد
اين رسم آدميـت و اين فعل معرفـت
در بين مسلميـن سبب احترام شـد
٭٭٭
گفتـن سلام باعث عمـر دوام شـد
كبـر و غرور بين مسلمانان حرام شـد
اسلاميان تـمام بر اين معتقـد شدند
اول سلام هـر كه كند خوش مـرام شـد
٭٭٭
هر كه به دنيـاي دنـي دل سپـرد
هر چه كه در دست داشت، داد و مـُرد
كـي به حقيقـت بـگراييـد و عدل
در همه جا ضـربه زِ شيطان بـخورد
٭٭٭
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 21, 1399

    درود بر شما
    روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شما شاعر و بانو گرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 21, 1399

    🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شما شاعر واستادگرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا