🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 2960) آذر 24, 1395 
دوستت دارم

مرا در بستر رنگين ترين تصوير شاليزارهاى دلكشت درياب! زيرا دوستت دارم…

درون سينه ام يك كودك شيرين سخن با خوشدلى هر لحظه مى گويد به نجوا: دوستت دارم…

ميان اشكهايم نام زيباى تو در قاب درخشان نگاه خسته ى من نقش مى بندد

براى رد شدن از وحشت تاريكى تصوير رعب انگيز و بغض آلود دنيا دوستت دارم…

اگرچه راز زيبا ماندن الماسهاى سخت جان در خاكهاى نرم و روياپوش پنهان شد

ولى سنگ صبورى ملتهب در قلب تاريك زمين پيوسته مى فرمود:يكتا! دوستت دارم…

تمام آنچه بخشيدى به من با نام “نقش زندگى” شد توشه اى در اين مسير سخت و طولانى

نمى يابد اگر حتى نگاهم ردّ پايى در دل  اين كوره راه سخت، اما دوستت دارم…

سخن در پرده مى گويم،تو را بى پرده مى خوانم…لبالب مى شود ميناى جانم از غم سُرخت…

ببين :دلخون و دلشادم!سكوت ناطقم! اما چه لبريزم از اين احساس زيبا: ” دوستت دارم”

اگر روزى گذار زندگى بخش تو بر اين شعرهاى خاكى و تنهاو بي پيرايه ام افتاد

تو هم امضاى سبزم را ببين در پاى تن پوش حرير نيلگون اين غزلها: (((دوستت دارم)))…

نقدها
  1. علیرضا حکیم

    آذر 26, 1395

    درود به شما

    شعر خوبی بود استفاده کردم

    اما شباهتش به بحر طویل بیشتر است زیرا ارکان طولانی به زیبایی غزل  لطمه می زند و از زیبایی آن می کاهد تا رسیدن به موسیقی ایجاد شده قافیه باید مدتی صبر لازم است و دیگر از دهن می افتد مانند وعده ای که به کودکان می دهند که طاقت مدت ان وعده را ندارند.

    لذا معتقدم غزل ارکان بلند به زیبایی اول نیست و ماندگار نخواهد شد .

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 25, 1395

    سلام و‌درود 

    فکر کنم این طولانی ترین وزن در قالب غزل  بوده و کاری بس مشکل است و احتمالا  این غزل پرشکوه منحصر بفرد  و‌مانندی نداشته باشد  البته نظر در این خصوص را باید ادیبان  که تحقیقات گسترده ای  در  عروض داشته  بیان کنند.

    خیلی  برایم نو و عجیب بود 

    دلمریزاد 

    در پناه خدا 

  2. جواد مهدی پور

    آذر 25, 1395

    درود بر بانوی غزل های نابو دلکش

    بسیار عالی و ماهرانه سرودید استاد آرامش گرانقدر

    لذت بردم از شعر زیبایتان

    فوق العاده بود

    زنده باشید

  3. مه ناز نصیرپور

    آذر 26, 1395

    درود بر شما بسیار زیبا

  4. سلام  بر ددی گلم   بسیار زیبا و دلنشین سرودی

  5. قاسم پیرنظر

    آذر 30, 1395

    سلام بانو ارامش گرامی

    مثل همیشه زیبا و متفاوت

    لذت بردم درودتان باد

    درپناه حق باشید  …………..

  6. نگار حسن زاده

    آذر 30, 1395

    درود بر شما غزل بانوی نازنین

    همیشه پیگیر اشعار زیبا و متفاوت و دلنشینون هستم

    بسیار بسیار عالی بود

    موفق باشید

    یلدا بر شما مبارک

  7. مينا امينی

    آذر 30, 1395

    درودها
    عالی بود

    گرچه در حین خوانش نفس قطع ووصل میشد

  8. Raad

    مهر 15, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا