🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوشعر با یک کلیک

(ثبت: 1209) فروردین 24, 1395 
دوشعر با یک کلیک

برداشت اول :

فراهم ایستاده سبز

گسترده چتر

در چُرت نیمروز

نرم نرمک

نفس سبز نسیم

می تکانَد ذهن ِ خوابش را

بیدار

تا بوس و آغوش ِ کدامین یار

یا دیدار

فراهم ایستاده سبز ؟

برداشت دوم :

فراهم ایستاده سبز

تا بوس و آغوش ِ کدامین یار

یا دیدار

فراهم ایستاده سبز ؟