🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو تکّه

(ثبت: 247232) اردیبهشت 3, 1401 

 

کاسه ای شیر
ماه دو تکّه را
چرا دوا نمیکند؟
شمشیر ذره ای شرم
از این دعا ‌‌‌‌‌‌‌نمیکند
همه صدا زدند علی
ای پروردگار ولی
پاسخ شیر یک جمله بود
خدا بخاطر علی حاجت روا نمیکند

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 3, 1401

    شعر از سر عشق و عجز از درک شهادت علی ع سروده شده و احساس خالصانه و زیبایی در آن جاری است. در سطر آخر با توجه به رویکرد و منطق شعر به نظرم جای یک “هم “خالی است:

    خدا بخاطر علی هم حاجت روا نمی‌کند

    درود فاضله هاشمی عزیز 🌺🌺🌺

  2. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 3, 1401

    درودها عزیز بسیارزیبا
    قبول درگاه حق
    التماس دعا

  3. حسن نبی

    اردیبهشت 3, 1401

    🖤🖤🖤👌👌

  4. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 4, 1401

    درود بیکران بانو
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا