🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دچار

(ثبت: 263749) شهریور 21, 1402 
دچار

نگار از ما خطا دیدی؟ دلت رنجیده بدجوری
الهی دور باد از جان عاشق چشم هر شوری

پرم از حسرت پرواز در کنج قفس امّا
مرا محكم به دیوار قفس کوبیده مجبوری

میان برکه ی چشمم شبیه ماه ظاهر شو
ببین در دام تاریکی گرفتارم، عجب نوری!

حواست هست قلبم با نفس های تو جان دارد؟
حواست هست آهنگ منی در گام ماهوری

ظریفی، ترد و نازک مثل گل های بهارانی
شکفته بر لبت لبخندهای ناز منشوری!

دچار سیب، گندم یا بهشت بی تو بودن ها؟!
بیا آدم شدم وقتی فریبم داده ای زوری…

 

 

 

نقدها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 21, 1402

    سلام
    این بیت :

    میان برکه ی چشمم شبیه ماه ظاهر شو
    ببین در دام تاریکی گرفتارم، عجب نوری!

    منو یاد فرازی از سرود سرخ مانا انداخت :

    من هنوز هم
    از خدای خشمگین ملاعمر
    طلبکار لبهای لطیف آن زنم
    که از نژاد نحیف نیلوفران بود
    و شبی ماه
    در برکه ی سبز چشمهایش
    چون بید می لرزید

نظرها 16 
  1. برهان جاوید

    شهریور 21, 1402

    درود سرکار خانم بیرانوند گرامی
    اثر زیبا و پر احساسی بود
    دستمریزاد
    🌸🌺🌺👏

    • معصومه بیرانوند

      شهریور 21, 1402

      سلام
      و درود بر شما
      خیلی ممنونم از حضور و نظر لطفتون

  2. سیامک عشقعلی

    شهریور 21, 1402

    درود و مرحبا عالی بود ✔️

  3. طارق خراسانی

    شهریور 21, 1402

    دچار سیب، گندم یا بهشت بی تو بودن ها؟!
    بیا آدم شدم وقتی فریبم داده ای زوری…

    سلام ‌دختر شاعرم

    عاشقانه جوششی زیبایی ست
    لذت بردم

    خوشا به حال آنکه تو برایش شعر بگویی

    در پناه خدا 🍃🌹👌👌👌👌🌹🍃

  4. مینا .تمدن خواه

    شهریور 21, 1402

    درود بر شما شاعره‌ بانوی نازنینم‌
    بسیار عالی و دلنشین چون همیشه
    بهترینی

    دچار سیب، گندم یا بهشت بی تو بودن ها؟!
    بیا آدم شدم وقتی فریبم داده ای زوری…

    👏👏❤

    • معصومه بیرانوند

      شهریور 21, 1402

      سلام و عرض ادب بر مینای عزیز
      خیلی ممنونم
      نظر لطف شماست

  5. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 21, 1402

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    🙏❤️❤️❤️🙏❤️🙏

  6. مهرزاد

    شهریور 22, 1402

    مرا محکم به دیوار قفس کوبیده مجبوری
    غم زیبای مهجوری و مجبوری!!

  7. فاضله هاشمی

    شهریور 26, 1402

    بسیار زیبا سرودید بانو

  8. سلیم حمادی

    مهر 21, 1402

    بانو بیرانوند هنرمند

    دچار سیب، گندم یا بهشت بی تو بودن ها؟!
    بیا آدم شدم وقتی فریبم داده ای زوری…

    قلمت را دوست دارم،🌹🌹🌹

    • سلام و درود بر شما
      سپاس گزارم
      نظر لطف شماست
      سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا