🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیباچه عشق

(ثبت: 211283) تیر 9, 1398 
دیباچه عشق

دیباچه عشق……………………..

برق چشمانت دوبیتی،،،اَبروانت چون غزل
خنده ات چونان فکاهی بوده از روز اَزَل

عشوه ات بحر طویل و غمزه ات ضرب المثل
شهد لب های تو شیرین تر زِ هر قند و عسل

گیسوانت شعر نو ، امّا سر زلفت سپید
شاه بیت شانه هایت مامن عشق و امید

مهر تو ترجیع بندِ این منِ شوریده حال
قهر تو مرثیه ای تلخ است و رُخدادی محال

وصل تو زیباترین شعر عروضی جهان
هجر تو تک بیتی بی وزن و بی نام و نشان

گر چه محرومم کنی از بیت بیتِ بودنت
همچنان دیوان اَشعارم بُوَد خندیدنت

تقدیم به استاد والاقدرم

علی احمدی …….حادثه

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 10, 1398

    سلام و درود

    عجب شعر زیبا و گرمی
    آفرین

    عالی بود

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • علی احمدی

      تیر 18, 1398

      استاد خراسانی والامقام نگاه ادیبانه حضرتتان جز زیبایی نمی بیند

      منت نهادید بر سر حقیر و خوشنودم ساختید

      پوزش که دیر دست بوسی نمودم کسالت مانع گردید

      درودهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  2. علی معصومی

    مهر 23, 1398

    درود و ارادت
    🌿🌺🌺🌺🌺🌺

  3. درود استاد حادثۀ بزرگوار.با تمام فرمایشاتتان موافقم .باز هم بمانید.

  4. سلام استاد…
    شعرزیبا ولذت بخشی خواندم
    درود برشما گرامی…
    م. مهتاب

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا