🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیرگاهی

(ثبت: 256339) بهمن 28, 1401 

 

دیرگاهی ست
در باور من
خورشید تویی
آسمان تنها نیست
ماه در حوالی
دلم هست هنوز

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    بهمن 28, 1401

    درود خانم هاشمی
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی در پناه حضرت حق 🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    بهمن 28, 1401

    سلام دختر ماهم

    زیباست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  3. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 30, 1401

    درود بر شما
    ❤️❤️❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا