🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راز سرخ

(ثبت: 209085) اسفند 29, 1397 
راز سرخ

:::::
ای یار صفای سبزه زارانی تو
تصویر طراوت بهارانی تو
توفنده چو موج عاشق دریایی
فریاد رسای آبشارانی تو
:::::
از راز عروج سرخ دلدار بگو
از رویش لاله ها به گلزار بگو
زان یار عزیز رفته بر دار بگو
از جوشش خونِ یار بیدار بگو

محمد یزدانی جندقی
جوانان امروز 1364

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 2, 1398

    سلام و درود

    سال نو مبارک

    در پناه خدا 🍃

    • محمد یزدانی"جوینده"

      فروردین 3, 1398

      سلام عرض ادب و ارادت جناب استاد طارق خراسانی عزیز همچنین این ایام بر شما نیز مبارک بادا در همین فرصت به عنوان کاربری که دوست دارم مستقل باشم از شما و همکاران ارجمندتان به خاطر امکانات و طرح جدید وب سایت وزین پاک سپاسگزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا