🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راه بلد

(ثبت: 228299) تیر 2, 1399 
راه بلد

 

در معبدِ من می‌میرند
تمام بولهوسی‌های جهان!
من راهبه‌ئی هستم که
آخرین عبادتگاه ساخته شده‌ام
طرح‌ست از یک حسِ گمشده.

در مرهمی آغوش،
به پیچیدگی‌هائی برخورده‌ام
که رمزِ بوسه‌هایت را
دنبال می‌کند!

به جغرافیائی آشنا
هدایتم باش!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      تیر 2, 1399

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا