🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی بیست و هشتم(باورهای تاریک)

(ثبت: 239753) خرداد 20, 1400 
رباعی بیست و هشتم(باورهای تاریک)

 

در باورشان دیو خدائی می کرد
فرعون پلید خودنمائی می کرد

در دهکده ی باور و نیرنگ و دروغ
ای کاش فرشته کدخدائی می کرد