🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی سی و یکم (مدار عشق)

(ثبت: 243316) آذر 14, 1400 

 

گفتند که او خمار عشق است هنوز
شوریده و مست و زار عشق است هنوز

گفتم که برو غافل بیچاره بخواب
عالم همه بر مدار عشق است هنوز

 

 

 

 

نقدها
  1. پیرایه یغمایی

    آذر 16, 1400

    این مصراع بسیار زیباست:
    عالم همه بر مدار عشق است هنوز …
    سه مصراع دیگر اصلاً در حد اين پایان زیبا نبودند و از نظر من چنگی به دل نمی زدند
    ايمان جان اگر مصراع چهارم را به هر شکلی در شعرهای دیگر هم تکرار کنی، شاهکاری است، چون در آن یک گرانیگاه فلسفی ایست کرده عزیز

نظرها 13 
  1. خسرو فیضی

    آذر 14, 1400

    . استاد ارجمند از عشق سرودید
    . و عاشقان را بیاد هجرانش !!!
    . و هنوز . . . زیباست 🌸🌿🌸
    . ایام بکامتان و موفق باشید 🌸🌿

  2. فریبا نوری

    آذر 14, 1400

    عالم همه بر مدار عشق است هنوز
    درودها جناب کاظمی گرانقدر
    🌹🌹🌹

  3. خسرو فیضی

    آذر 15, 1400

    . استاد ارجمند .
    . چرا به صفحه دوستان و همکاران ادبی خود نمیروید
    . چرا نظرات ارزشمند خود را از آنان دریغ می کنید ؟؟
    . دوستان در پاسخ لاجرم به صفحه شما خواهند آمد
    . و بدین طریق تبادل اندیشه ها و افکار گوناگون
    . باعث رُشد و شکوفای غنچه های لب به خنده باز نکرده دانش و
    . آگاهی هایمان خواهد شد ، اینک می توانیم فضای سایت را
    . سرشار از مهر ، عشق ، شعر ، صمیمیت و صداقت کنیم .
    . بیایید با یکدیگر . .
    . (( فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم ))
    . و ما در انتظار نظرات دوستان خواهیم بود
    . سایه سار عمرتان به درازنای طره های شادمانی باد🌸🌿🌸

    • درودها دوست عزیزم
      متاسفانه از نظر زمان مشکل دارم و علی رغم میل باطنی زمان کافی برای این کار ندارم ، سپاسگزارم ازتون

  4. آذر 16, 1400

    باسلا م عالی بود🌹🌹🌷🌷👏👏

    گفتم که برو غافل بیچاره بخواب
    عالم همه بر مدار عشق است هنوز

  5. مدینه ترکاشوند

    آذر 18, 1400

    عالم همه مدار عشق است
    سلام
    درودتان بسیارزیبا
    قلمتان نویسا،شاعر فرزانه

  6. میلاد همتی زاد

    آذر 27, 1400

    زیبا بود

  7. علی معصومی

    آذر 29, 1400

    دیوانه و خاکسار عشق است هتوز
    ◇◇◇
    سلام حضرت دوست

    🌺🍃🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا