🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی « پرنده و درخت »

(ثبت: 2229) مرداد 26, 1395 
رباعی « پرنده و درخت »

هوالمحبوب

بودی و تمام لحظه‌هایم خوشبخت

آرام شدم ، کوه خیالاتم تخت 

احساس دلم به خاطراتت اکنون 

حسی‌ست که یک پرنده دارد به درخت

از مجموعه رباعی « پروانه دلش به عشق عادت دارد»

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):