🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زهر غم ها

(ثبت: 793) بهمن 24, 1394 

 

تا که رنگِ شادمانی بر جهان پاشیده ام

نوبری را از درخت زهر غم ها چیده ام

قولِ یغما  هست و بی شک خبطِ عظمای من است

بر مدارِ غفلت خویشم، خطا چرخیده ام[1]

من کجا زر از کسی کردم طلب ؟!! هیهات، چون

گر به کف زر داشتم، زر بی ریا بخشیده ام

طعمة الله ام خدا صیدی چو من هرگز ندید

رحمة الله ام، به کوی عاشقان  باریده ام

دیو دیوی می کند، این داستانی تازه نیست

بار اول نیست کز قومِ ستم رنجیده ام

گر مرا فرمانِ فرهنگ آید از درگاهِ غیب

خار و خس ها از گلستان ادب برچیده ام

بهمن ماه 1394

1. دشمن خیره خطا کار؟ خطای تو یود
تو خطا کار شدی کاو به خطا برخیزد
از زنده یاد حیدر یغما شاعر خشتمال نیشابوری

 

 

 

نظرها 17 
  1. سحر جهانی

    بهمن 25, 1394

    باسلام ودرود خدمت استاد بزرگوارم جناب آقای طارق خراسانی 

    بسیار زیباست ,مثل همیشه……….. 

    سایه تان مستدام……….

  2. سوگند صفا

    بهمن 25, 1394

    سلام بر پدر عزیزمممممممم

    عااااالی تر از عااااااااااااااالی…………مانند همیشه….

    برقرار باشین و سفر تون بی خطر….

    یاحق

  3. سمانه تیموریان

    بهمن 25, 1394

    عرض سلام و ارادت

    به به استاد عزیزم

    بینظیر و دلنشین 

    واقعا لذت بردم 

    در پناه حق 

  4. عسل رادمنش

    بهمن 25, 1394

    سلام و مهر استاد خراسانی عزیز

    بسیار بسیار عالی بود/مانا باشید

  5. بهمن 25, 1394

     درور حضرت دوست // عالیست // موفق باشید

  6. اسماعیل علیخانی

    بهمن 25, 1394

    آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست

    هرکجا هست خدایا به سلامت دارش

  7. سلام و عرض ادب استاد عزیز

    بسیار زیبا و آموزنده بود هزاران درود بر شما  

    حق یار و نگهدارتان 

  8. نگار حسن زاده

    بهمن 25, 1394

    سلام و عرض احترام پدر عزیزم

    براتون سفر بی خطر و شاد و خاطره انگیزی رو آرزومندم

    بسیار بسیار زیبا بود

    درود بر شما

    سایه مهرتون مستدام

  9. دینا پاکزاد

    بهمن 25, 1394

    سلام عموطارق

    کجا رفتید؟ تازه داشتیم شعرای قشنگ قشنگ میخوندیم

    زودبیایین ها.

    خیلی عالی بود.مرحبا

  10. درودها حضرت طارق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا