🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رخصت بده

(ثبت: 241508) شهریور 10, 1400 
رخصت بده

 

رخصت بده که شب شوم
سرا پا سکوت و تاریکی
ستاره و ماه را
دعوت نمی کنم به بزم غم اندود هجرمان
رخصت بده ، که شب شوم
تنهایی ، بی انتها ….
من فریادی بی پژواک شدم
بارانی بی ابر
خنده ای بی لبخند
از درون به درون فرو ریختم
شبیه بارش پرسش های بی جواب
رخصت بده که شب شوم
مانند کوله بار دلهره ای صامت بر دوش
که سنگین و سرد
شانه های امیدت را خرد می کند
بی بهانه ی تو … چه خالی ام از دلیل
هیچ حسی درون من نفس نمی کشد
غوغای رفتنت ، آرامش جهان مرا
به آتش کشید و رفت
رخصت بده که شب شوم
به چاه درونم فرو روم ، فرو افتم
می دانم که دیگر هیچ وقت
آفتاب حضور تو در سرزمین آغوش من
طلوع نمی کند
رخصت بده ، لحظه ای رخصت بده
در کوچه های آشوب زده ذهنم
گام بر ندار ، آواز نخوان ، صدایم نکن
بگذار ، بگذار زمان بر دیوار دلم تکیه کند ، بنشیند
بگذار کودک تپش ، آرام گیرد و
به خوابی همیشگی ، بستر بیابد
رخصت بده که شب شوم
تاریک … تاریک … تاریک

امیر جلالی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 10, 1400

    سلام امیر عزیزم
    غم هجر چقدر زیباست
    پس از هجر است وصل میسر می شود
    خورشید مهربانی من هرگز تاریک نخواهد شد.
    تو هنوز روشنی و در آسمان عشق خوش می درخشی
    شب در نگاه روشن تو محو می شود
    و عشق در آغوش تو معنا می گیرد
    به حق عشق،
    دوستت دارم
    در پناه خدا…… 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

    • امیر جلالی

      شهریور 14, 1400

      جناب خراسانی عزیز و بزرگوار ، از عنایت و بنده نوازی شما بینهایت سپاسگزارم ، پاینده باشد و درود بر شما

  2. محمدعلی رضاپور

    شهریور 10, 1400

    سلام و درود
    شب هایتان پر آرامش و روزهایتان پر نور و سرور ❤️🙏

    • امیر جلالی

      شهریور 14, 1400

      جناب رضا پور دوست گرامی ، سلامت و سربلند باشید و درود بر شما

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 25, 1400

    درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • امیر جلالی

      آبان 4, 1400

      از لطف و عنایت شما بینهایت سپاسگزارم ، سربلند و موفق باشید و درود بر شما

  4. زیباست دستمریزاد👏

    • امیر جلالی

      آبان 4, 1400

      با سپاس از لطف و محبت کلام شما .درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا