🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رسم بزرگان

(ثبت: 1264) فروردین 29, 1395 

رسم بزرگان است اگر افتاده باشی

بر خاک می افتی ز هر کس زاده باشی

 

یک روز توفان می شود در عشق آن روز

باید برای مردنت آماده باشی

 

آغاز عشق جاودان ما در این است

وقتی که هستی را به آتش داده باشی

 

تسلیم تنهایی شدن معنی ندارد

روزی که روی دست خود افتاده باشی

 

دنیا عزیزم آخرین جای نبرد است

بهتر که در دنیای خود آزاده باشی