🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفتی

(ثبت: 2147) مرداد 15, 1395 

رفتی

رفتی مرا چه راحت تنها گذاشتی

عکست میان قاب دلم جاگذاشتی

 در سطر زندگانی من نامت آرزوست

آخر چرا بر آرزویم پاگذاشتی

لبخند می زدی به من از پشت فاصله

می خواستم ببوسمت آیا گذاشتی؟

تا صبح گریه کردم بر بالش خیال

من را به متن عالم قوها گذاشتی

ویرانه شد دل من در پشت پلک مهر

رفتی مرا به حال خودم واگذاشتی

            ابوالحسن انصاری( الف. رها )