🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص ماه ..

(ثبت: 1619) خرداد 11, 1395 

بسمه تعالی
 

اتفاق دوستان  با قـــــهر دشمن جالبست

سنگدل با دشمنان دوست بودن  جالبست
 

آسمان تیره   دلگیر است امــــــا ، دیدن

قطره های نرم شبنم روی گلشن جالبست
 

مهرورزی های پنهان عــــاقبت رو می شوند

پی به احساس قشنگ دوست بردن جالبست
 

آسمان خالیست امشب ، ماه مهمان من است

رقص هــــای ماه را در برکه دیدن جالبست
 

مثل گیسویت ، حکایت نیز طولانــی ترست

از زبان دوست هـــر قصه شنیدن جالبست
 

وصف سیمای تو را آیینه زیبــــــا می کند

گر چه توصیف تو در گفتار الکن جالبست
 

عشق  قاتل می کند زیبا رُخان را در شکار

از کمند چشم و ابرویت  پـریدن جالبست

تا تو لب وا می رکنی گل ها فراوان می شوند

غنچه بر روی لب سـرخت شکفتن جالبست