🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رماتیسمِ آن عدّه اعددِ مِن‌بعد، بـے بعد

(ثبت: 260207) خرداد 4, 1402 
رماتیسمِ آن عدّه اعددِ مِن‌بعد، بـے بعد

ساعتِ عطسۂ سہ
پرسہ
_ غلت زد موجـے در حوضِ حواسم
ماه‌نامِ تو
همبازےِ پریودِ نیرواناےِ باورم
لبخندش آهستہ آهستہ
آغشتۂ تیروئیدِ تور
سرخ‌ماهے شد!

 

ساعتِ سرفۂ سیزده
ساڪت
_ سکتہ ڪرد سیگار بر لب‌
سوناتِ سمفونےِ مرگ
پاسخ گفت عصرِ سردِ سلامم را
ساندویچ
ساڪن و ڪسره
صامت و مصوَّتش
بـے کےِ گاز باقے ماند همانندِ بقیّہ
خواب رفت رفتہ رفتہ
عرضِ‌اندامِ عروضم!

 

ساعتِ صلیبِ بیست و سہ
هم‌پَر و دَم‌پَرِ چلیپا
سلیس
_ جان دود
زودِ زود روحم شد عود!

دیگر قابلِ پیگرد نیستم!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
ــــــــــــــــــــــ