🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگارنگی چرخش

(ثبت: 217305) آبان 12, 1398 
رنگارنگی چرخش

سروده می شوم
روی لبت
در واژه هایی بی رنگ
که
به عشق می رسند
کاویده
در زنخدان یوسفی
می شوم…
بریده در انگشتان زلیخایی
فصلی دیگر
فرو
م
ی
ر
ی
ز
م
در هفت رنگ
در سقوطی پاییزی
سرخ و زرد
می رقصم
دل داده به دست باد
و گریبان چاک
به باداباد
در هر بی تویی ! ،
اصلا
ساده ی سهرابم
آنقدرخنجر می خورد
ازپشت و پهلو
که نگو!
در سرخ و زرد عشقی
که رنگینی لحظه
زاده می شود
دم بدم به او

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 12, 1398

    در سرخ و زرد عشقی
    که رنگینی لحظه
    زاده می شود
    دم بدم به او

    نکته قابل تامل برای بنده حقیر ، حکایت زایش در پاییز گونه ای بود که به تصویر کشیده شده بود. البته من بر این قائلم که پاییز هم فصل زایش است و حتی زمستان …

    این اثر عشق و پژمردگی را ترکیب نموده بود و این اتفاق بسیار قابل باور افتاده بود…
    بهره بردم و درود بر شما

  2. ولی اله بایبوردی

    آبان 12, 1398

    سلام و درودها

    دل داده به دست باد
    و گریبان چاک

    همچون مجنونی رها شده در دستان عشق….

    دلنمیراد و دستمریزاد

    تقدیمی :🌸

    یاد یوسف کن زلیخا را به یاد
    با مجاز عشقی درونی ازدیاد

    عاقبت واحد خدایی را ستود
    بس مبارک عشق شد فرخنده باد

    ولی اله بایبوردی

    12 / 08 / 1398

    🌸🌸🌺🌸🌸

  3. طارق خراسانی

    آبان 12, 1398

    سلام استاد رشنو

    من عاشق اینگونه اشعارتان هستم.
    اشعاری که بوی عشق می دهند
    من دیوانه ی عشقم
    تمام هستی من را تشکیل داده است
    دنیا را به یک موی عشق نمی‌دهم
    به قول یغما شاعر خشتمال نیشابوری
    بیا رفیق که تقسیم عادلانه کنیم
    جهان و هر چه در آن هست از تو، عشق از من

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  4. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 12, 1398

    سلام
    لذت می برم استاد
    سپاس🌿

  5. سپیده طالبی

    آبان 13, 1398

    بسیار زیبا

    درودها استاد گران قدر
    و سپاس🌺

  6. مينا امينی

    آبان 13, 1398

    درود استاد بزرگوار
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر و موفق 💐🙏

  7. هادی بیابانی

    آبان 13, 1398

    درود استاد زیباست💐🙏❤️🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا