🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگ عشق ..

(ثبت: 1265) فروردین 30, 1395 

بسمه تعالی

 

عشق را دیوانه ها رو کرده اند

خانه را با کعبه همسو کرده اند

 

عشق از روز ازل  سرّ مگوست

رنگ او را مثل گیسو کرده اند

 

باده ی میخانه ها کم می شود

سامری ها باز جادو کرده اند

 

شیشه ی خالی نباشد سر به مُهر

مِهر را از قلب  جارو کرده اند

 

عشق را با عقل معنی می کنند

با خیال خار ، گل بو کرده اند

 

در صراط مستقیم  آهسته رو

راه را نازکتر از مو کرده اند