🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگ فروش

(ثبت: 243280) آذر 13, 1400 
رنگ فروش

 

اهل دل بردنِ با شعبده ای
شادمانی منِ غمزده ای

قبله و شاخصی و قبله نما
مسجدی معبدی و بتکده ای

انتخابت به زن سال خطاست
تک ترین خانم کل سده ای

زیر این پیرهن رنگ به رنگ
نوبهاری که به باغ آمده ای

صورتی، سرخ و سفید، آبی و زرد
نکند رنگ فروشی زده ای؟!

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. محمدعلی رضاپور

    آذر 13, 1400

    نکند رنگ فروشی زده ای؟!

    احسنت، خیلی جالب

    سلام و درود

  2. طارق خراسانی

    آذر 13, 1400

    سلام و درود
    بر جناب علیخانی عزیز

    چقدر روان و زیبا و بکر

    لذت بردم

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

  3. فریبا نوری

    آذر 13, 1400

    🌷👏🌷 درودها 🌷بسیار خلاقانه و صمیمی🌷

  4. سلام ودرودها عالی احسنت👌👌🌸

  5. خسرو فیضی

    آذر 13, 1400

    . انتخابت به زن سال خطاست
    . تک ترین خانم کل سده ای
    .
    . استاد گرامی اینطور به نظر میرسد که و و
    . سروده زیبایتان مخاطب خاص دارد!!!
    . قلم توانایتان نویسا باد 🌸🌿🌸

    • خیلی ممنون از شما
      در مورد این مخاطب خاص که فرمودید از همون اول وارد شدن در این وادی نمی دونم چرا دیگران چنین فکری می کنن و در واقع چه چیزی در شعرم می بینن و بعضی به دنبال کشف اون مخاطب خاص هم بوده و هستن
      برای خودم هم این برداشت دوستان معماست🌺🌺🌺🌺🌺

  6. خسرو فیضی

    آذر 13, 1400

    . استاد گرانمهر می گویند . .
    . ابیات غزل باید مستقل باشد .
    . وگرنه می شود قصیده !!!!😂😂
    . بنده شاعر نیستم ولی به شعر علاقه دارم
    . گیرم که مخاطب خاص دارید !!!
    . بمن چه !!!!😂😂 به هیچکس نمی گویم 😂😂

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا