🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رهگذر

(ثبت: 261597) تیر 13, 1402 

 

در شهر دلم خانه ی آباد نمانده
از غصه و غم آدمی آزاد نمانده

عمریست دوان در پی آرامش نفسم
صد حیف در این بادیه همزاد نمانده

ما رهگذرانیم در این ظلمت دوران
از فقر و تعب مادر و نوزاد نمانده

ای چشم و چراغم تو بمان در دلتنگم
هر چند در این بتکده استاد نمانده

در عمق نگاهم که نشینی به تماشا
پروانه ی در بند زمان شاد نمانده

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 13, 1402

    سلام و درود
    آباد و شاد باشید در پناه مهر پروردگار

    • پروانه آجورلو

      تیر 13, 1402

      درود جناب رضاپور
      سپاسگزارم بزرگوار🌺🌺🌺

  2. ای چشم و چراغم تو بمان در دل تنگم
    هر چند در این بتکده استاد نمانده

    زیبا بود موفق باشی و پیروز

  3. برهان جاوید

    تیر 13, 1402

    درود
    دغدغه مند و پربار
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹👏

  4. مهرداد مانا

    تیر 14, 1402

    دستتون طلا
    اما این فکر به نظرم خوب پرداخت نشده و شاید روزی از نو این مضمون را با همین شیوه ی وزن و قافیه بسرایید با توان بیشتر

  5. غلامحسین جمعی

    تیر 14, 1402

    درود و سپاس بزرگوار زیبا و دوست داشتنی است 🙏🙏🙏👏👏👏🙏🙏🙏

  6. ادریس علیزاده

    تیر 30, 1402

    درود ها بشما بانو آریایی، آموختم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا