🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روح ِ سرگردان

(ثبت: 1537) خرداد 2, 1395 

زمان در ابتدای مرز ِ پایان

درب های آسمان بازند و

                                    اشباحی در استقبال

ولیکن روح ِ سرگردان

نمی داند چه سان

بدرود گوید جسم خاکی را

بگرداند کلید ِ قفل ِ هستی را

به آرامش رسد جاوید .

تو گوئی روح ِ سرگردان

به آرامش ندارد خو

گمانم روح را گم کرده ای باشد

و شاید

          آرزو دارد بیابد

                              روح ِ سرگردان ِ دیگر را.

زمان محدود

               راه ِ آسمان کوتاه

                                گامی پیش ، گامی پس

فضا ،

سرشارِ تردیدی ست بی حاصل

و آواهای هر دم با طنینی گنگ تر

                                       هر جا پراکنده .

زمان در انتهای مرزِ پایان

درب های آسمان بسته ست

آرامش گریزان

روح ِ سرگردان

پناهی را نخواهد جُست

گمانم ، معجزی باید .

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):