🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رودخانه

(ثبت: 263418) شهریور 10, 1402 

 

دریا
خانه ی بچه ماهی ها
رودخانه نیست

 

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فیروزه سمیعی

    شهریور 10, 1402

    درودتان باد فاضله جانم
    ادیب گرانقدرم 💗
    زیبا سروده اید نازنینم ❤️
    نویسا مانید وسبز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا