🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزن نفس

(ثبت: 234852) دی 4, 1399 
روزن نفس

 

بیشتر از فصل
عمیقی از نفس
بهاری زودرس
از چکامه ی چشمانت
سهمم بسست
از این همه طوفان شیدایی
که در تو هست
در غزلخوانیم به شرح نفس
زبده ی عشقست
برای شوریده ساحل سر گردان مست
در اشتیاق
تا تلاطم ها موج بر انگیزند
در مردابهای سکوت سرد
که روزن بر نیلوفران مشتاق می بست
سر بکشند
به مدام نفس
که خط ارغوان به لبان خشک و خسته
به صورت فردا می زد
تا دامان آرزو
از موج موج نو گلان پر کند
بی هیچ زنجیره ی قحط و قفس

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام ودرود بر شاعر زیبانویس و زیبا اندیش
    بسیارزیباست درودتان باد
    🌼🌼🍁🌸

  2. شیدا شهبازی

    دی 16, 1399

    عرض ادب و احترام بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا