🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز دختر🌷

(ثبت: 260079) خرداد 1, 1402 

 

آسمان شد فرش زیر پای عشق
دل نبود آن روز دلبر خلق شد!

خاک عطرآگین به ناز و بوسه بود
نور پاشیدند و دختر خلق شد!

 

◾شاعر: سیامک عشقعلی

روز دختر بر تمام دختران سرزمینم مبارک🌷

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):