🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز وصال علی و فاطمه

(ثبت: 2383) شهریور 13, 1395 

  به میمنت ازدواج  مولا و  بی بی فاطمه(س)

 

 روزِ  وصالِ  علی وفاطمه

دست بزن، دست بزن،دست ،دست

 آمده در رقص  اگر شعر من

دست خدا  در حرکات من است

 موج خروشنده ی زلف  تورا

 چشم خدا بین به تماشا نشست

 خنده لبهای  مقدس  تویی

 عشق تویی ای نفس نا گسست

  نازتو شد ناکس و کس  را نیاز

  چشم تو آیینه ی مه را شکست

 هرکه تو را دید خودش را نهاد

  تا بشود  بنده ی تو خود پرست 

  محو نماد تو شود عقل و عشق

  شاه  به والا یی  تو زیردست

 کیست که در بندگی و سرکشی

 نیست  به پایندگی ات پای بست

  مست شد ازغیرت تو هوشیار

 هوش شد از بوی بهارتو مست