🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز و شب

(ثبت: 256213) بهمن 24, 1401 
روز و شب

 

چشم دل بگشوده بر خوان تو دارم روز و شب
بهره مندی ها از احسان تو دارم روز و شب

تا مرادم را دهی ، از شوق دست التجا
در حریم دل به دامان تو دارم روز و شب

درد تنهایی به عزلت طاقت و صبرم ربود
دیده ی حسرت به درمان تو دارم روز و شب

تشنه ی پیمانه ای از باده ی حسن توام
بسته دل زان رو به پیمان تو دارم روز و شب

تا مگر جمعیت خاطر بیابم لحظه ای
قصه با موی پریشان تو دارم روز و شب

رخصت پروانگی تا حکم فرمایی مرا
چشم بر شمع شبستان تو دارم روز و شب

ساختن یا سوختن در عشق؟ فرمان توچیست؟
گوش دل از جان به فرمان تو دارم روز و شب

خندخندان شاخه ای گل تا به پاداشم دهی
نغمه خوانی در گلستان تو دارم روز و شب.

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 24, 1401

    سلام بر شاعر ادیب
    استادذعالیقدرم جناب عباس خوش عمل کاشانی
    بسیار عالی و دلچسب
    درودها بر شما شاعر توانا

    در پناه خدا 🌱🌹❤️👌👌👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

  2. فاضله هاشمی

    بهمن 24, 1401

    بسیار زیبا سرودید استاد مهربان 🌹

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 24, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارو فرهیخته ام جناب
    کاشانی

    دستمریزاد عزیز زیبا و دوست داشتنی است
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  4. درودها استاد گرانقدر
    غزلی دلنشین و زیبا خواندم
    رخصت پروانگی تا حکم فرمایی مرا
    چشم بر شمع شبستان تو دارم روز و شب
    عباس خوش عمل
    پیروز
    پاینده 🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا