🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روشنای زندگی

(ثبت: 236688) اسفند 11, 1399 

– روشنای زندگی:

یاد تو،
چنان شبپره‌ای است!
به تاریکی شب.

تنها نقطه‌ی روشنای
ظلمت زندگی‌ من.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 13, 1399

    🌺🏵️🌼🌹💐🌻🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا