🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روياى سبزِ شب نما

(ثبت: 3931) اردیبهشت 5, 1396 
روياى سبزِ شب نما

نگذار از قلبت خدايت را بگيرند
با يك قفس شورِ صدايت را بگيرند

اينها قسم خوردند در يلداى وحشت
روياى سبزِ شبنمايت را بگيرند

از مسند لبخند، پايين مى كشندت
عمريست مى كوشند جايت را بگيرند

بورانِ دلسردى برايت مى فرستند
تا گرمىِ دستِ دعايت را بگيرند

درياى قلبت را به طوفان وانهادند
شايد كه حالِ ناخدايت را بگيرند

از بس زمين گيرند، دائم در كمينند
بال و پرِ اوجْ آشنايت را بگيرند

دندان براى طعمِ شعرت تيز كردند
تا لقمه لقمه، واژه هايت را بگيرند

اين دستهاى بسته را ياراى آن نيست
راهت به سوى بى نهايت را بگيرند

نگذار آنها كه مرام تيغ دارند
با دست خونين، خون بهايت را بگيرند

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 7, 1396

    سلام و هزاران درود بر ملکه ی شعر سرزمینم

    آثاری که تا به امروز از شما خوانده ام هریک به تنهایی یک شاهکار است و این موفقیت شما نشأت گرفته از حرکت زیبای نیما و پس از آن شاعران بزرگی چون سهراب سپهری و اخوان ثالث و اینگونه شاعران نوپرداز می باشد .

    خوشحالم پس از پیدایش تلگرام و هجوم شاعران به سمت آن ، آن بزرگ بانو، انجمن ادبی شعر پاک را هرگز ترک نکرده و دوستان انجمن را مهمان اشعار فاخر خود کرده و می کنید .

    از خداوند بزرگ سلامتی و عزت و سربلندی برای تان آرزو مندم .

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 7, 1396

    درود بر ملکه شعر پاک بانو آرامش گرانقدر

    بسیار زیبا و دلنشنین سرودید

    همیشه از اشعار فاخرتان بهره مند می شوم و لذت می برم

    سر بلند باشید به مهر

    درودهاااااااااااا

  3. سحر جهانی

    اردیبهشت 8, 1396

    درود فراوان برشما  خانم آرامش عزیز

    بسیار زیبا سروده اید….

    لذت بردم….

    مرحبا….

  4. جلال پورسلیمانی

    اردیبهشت 9, 1396

    دندان براى طعمِ شعرت تيز كردند
    تا لقمه لقمه، واژه هايت را بگيرند

  5. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 11, 1396

    درود ملکه بانوی عزیز

    مثل همیشه باشکوهید

    موفق باشید

  6. Raad

    مهر 15, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا