🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روی تو

(ثبت: 211802) مرداد 25, 1398 

– روی تو:

ماه از روی تو، نور گرفت
و خورشید به روی تو دلالت دارد!
صبح، بی خنده تو کسالت دارد.

#سعید_فلاحی(زانا کوردستانی)
#سه_گانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 25, 1398

    سلام

    خیلی زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. سلام برادر عزیز
    استاد فلاحی

    احسنت بسیار عالی

    یا علی ع🌺🌺🌺

    • سعید فلاحی

      شهریور 11, 1398

      درود استاد رضایی

      سپاس از حضورتان🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا