🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زائر امام رضا (ع) …

(ثبت: 244306) دی 20, 1400 
زائر امام رضا (ع) …

زائر امام رضا (ع) …

نـذر نگات ، کـرده دلـم
بدجور ، هوات ، کرده دلم
آقا ، به داد مـــن بـرس
مشهد ، صدات کرده دلم

اومـد به دل ، زائر شـوم
قطعاً ، صدام کردی ، آقا
با چشم بارونی ، کنـون
سـویت شـدم ، با اشتها

سویت ، مسافر می شــوم
هرچند کـه دور و پر خطر
من خسه نیسم ، در پنات
مــن رو به راهم این سفر

راهــی دراز ، تا دیـدنت
ترسی نــدارم از کـــویر
آروم و آروم ، مــی رسم
تا بینمت مــن سیر سیر

آقـــا ، شفـــای دردمی
حقــا ، امــام هشتمی
دانـم ، به سجده در حرم
دسی به روم تو می کشی

مشهد چه روحــانی شده
صحنت چه بارونـی شده
نقاره ها یت ، خـوش صدا
گنبد چـــراغــونی شده

آقــــا بیـا ، ردم مکــن
از راه دوری اومـــــدم
محتاج ، لمس و بوی تو
شاهی ، گدایت ، این منم

نوشیده ام یه جرعـه ای
از آب سرد و پــر شفــا
مهمون شدم ، طرفه حرم
یا ضامـن آهــو رضا(ع)

آقــا ، کبــوتـرای تــو
دور حــرم پـر مــی زنن
با نـور نـورانی ات ، رضا
دور و برت سر می زنن

***
میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود، یا امام رضا
    همشهریِ گِرِه❤️🙏

  2. سلام
    اجرتون با امام رضا علیه السلام🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا