🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمستان است

(ثبت: 237890) فروردین 19, 1400 

 

دوباره پنجره ای ایستگاه باران است
دوباره درد به هر گوشه ای فراوان است
پناهگاه زمستانی ام، دلم خون است
مرا به بوسه ی گرمت ببر، زمستان است
نفس کشیدن مردم گران چو بار گناه
به عصر جهل مرکب، که مرگ ارزان است
به عمر رفته دریغا که هیچ پیمودم
ز هیچ مانده چه خواهی؟ گذارِ پایان است
فلک مراد دل عاشقان نخواهد داد
به خاک وخون شده غرق آنکه اهل عرفان است
به کوچه باغِ خیالش هنوز می خوانم
که جایگاهِ دلم گیسوی پریشان است

18 فروردین 1400

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 19, 1400

    سلام و درود و ارادت
    بسیار زیبا ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      فروردین 19, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. کبری محمدی

    فروردین 19, 1400

    به کوچه باغِ خیالش هنوز می خوانم
    که جایگاهِ دلم گیسوی پریشان است👏👏

    سلام
    مثل همیشه عالی و پر از حس ناب و زیبا
    لحظه لحظه های تان سرشار از آگاهی و بیداری
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 19, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. امیر جلالی

    فروردین 22, 1400

    بعضی از حرف ها دل را می برد به آسمان خیال و دست در دست رویا می گذارد آدمی را و رها می کند.
    اثر شما چنین حسی را برای من داشت.
    بهره بردم بی اندازه نیز…
    درود بر شما

    • طارق خراسانی

      فروردین 23, 1400

      لطافتِ مهر تو را ندارد آب
      درستِ گفته همین است گوهر نایاب

      سلام بر فرزند عزیزم امیر مهربان

      سپاس از نگاه پر مهر و حال بسیار خوبت که حال ما را هم خوب کرد.

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا