🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمین خوردی ندارد هیچ کس حتی هوایت را…

(ثبت: 3355) بهمن 24, 1395 

زمین خوردی ندارد هیچ کس حتی هوایت را

نشد محکم کنی در قلب مردم جای پایت را

به دریا تا زدی باران گرفت و موج غم آمد

بدون وِرد یا برعکس کوبیدی عصایت را

شفایی نیست حتی در دخیل مردمکهایش

خطا رفتی رها کن شعبه دارالشفایت را

به میل دل که نه در راه راضی کردن مردم

مسیر قبله ات کج شد و گم کردی خدایت را

برای مرگ احساست کسی اشکی نمیریزد

برای سورچی ها سرو کن شام عزایت را

نشسته باز در گل کشتیت بیچاره این تقدیر

به جای لعن و نفرینها عوض کن ناخدایت را