🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زن …

(ثبت: 663) بهمن 9, 1394 

زیر گامهای مرد دون

مثل دانه ای انار

له شده ست زن

*

روز مادر است

یک دریچه آرزو برای اوخریده ام

هدیه می دهم به او

مرد بر دریچه مشت می زند

-سنگ می زند

مرده است زن.