🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زن، زندگی، آزادی

(ثبت: 258789) اردیبهشت 4, 1402 
زن، زندگی، آزادی

 

گلِ رُسته در دشتِ آزادی ام
زنم، عاشقِ عشق و دلدادگی

سرای وطن جان پناه من است
کنم زندگانی به آزادگی

یکم اردیبهشت 1402

 

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    اردیبهشت 4, 1402

    درود فراوان …
    دستمریزاد …
    حرف دل من نیز همین است 👏👏👏

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 4, 1402

      سلام حضرت استاد حجت گرامی

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌱🌹🙏🌹🌱

  2. علی زمان خانمحمدی

    اردیبهشت 4, 1402

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه، زنده و پاینده باشید

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 4, 1402

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاهتان استاد خانمحمدی عزیز

      در پناه خدا 🌱🌹🙏🌹🌱

  3. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    اردیبهشت 4, 1402

    استاد ارجمندم
    زیبا و ارزنده سرودید
    مهرتان ماندگار

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 4, 1402

      سلام جناب شبگرد عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌱🌹🙏🌹🌱

  4. برهان جاوید

    اردیبهشت 5, 1402

    درودها و احسنت استاد ارجمند طارق عزیز
    بسیار عالی و ارزشمند
    پاینده باشید🌹🌹🌹👏👏👏❤️❤️❤️

  5. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 5, 1402

    احسنت استاد طارق ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    قلمتان گلباران
    🙏🌺🙏🌺🙏🌺🙏🌺💐🌿🍃

  6. لیلا دهقانی

    اردیبهشت 6, 1402

    درودها استاد گرانقدر🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا