🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندانی

(ثبت: 228480) تیر 25, 1399 

 

– زندانی:

چه توفیری دارد
برای زندانی
رنگ لباسش سفید باشد
یا سرخ
همین کافی‌ است
که بدانی
روزگارش سیاه‌ است.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 25, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    تیر 25, 1399

    گاهی یک جمله ، معادل یک خطابه و یا حتی یک کتاب ، دارای کلام است و معنا و توان اثر گذاری…
    اثر زیبا و ارزشمند شما برای بنده حقیر همین حس را دارد.
    بهره بردم و درود بر شما

    • تیر 25, 1399

      با شما موافقم🌷

  3. فریبا نوری

    تیر 25, 1399

    سلام و درود فراوان
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا