🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنده بگور

(ثبت: 212070) تیر 27, 1398 

من زنده ام و زنده بگورم کردند
زندانی پستوی نمورم کردند

گفتند که جرم اصلیت بیداریست
این بود دلیلشان که کورم کردند

محمدعلی ساکی

 

 

 

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    تیر 27, 1398

    سلام و احترام جناب ساکی عزیز

    زیبا سرودید

    بهره مند شدم

    زنده باشید
    💐💐💐👏👏👏👏🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 27, 1398

    درود
    احسنت👏👏👏

  3. سلام و درودتان باد بزرگوار

    شادکام باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. تیر 27, 1398

    🙏🙏🙏🙏🙏

  5. علی معصومی

    تیر 27, 1398

    درود و عرض ادب
    جناب ساکی نازنین
    بهره بردن از کلک زر افشانتان
    آفرین

    بداهه ای تقدیم:

    شیرینی ساده ام که شور ام کردند
    همراه مذاق خویش جور ام کردند
    پهنای خلیج فارس را می دانی ؟
    من بیش ترم ولیک خُور ام کردند
    …🌹

  6. سلام

    عزیز وارجمند

    دستمریزاد 🌿🌹🌹🌹🌹🌿

  7. صد شکر، شما که چشم بینا دارید
    اندبشه نیک و فکر والا دارید
    این حبسیه را چرا سرودید استاد؟
    یت حبس شدید و قصد افشا دارید؟
    #رضا_زمانیان_قوژدی
    بداهه تقدیم به استاد ساکی بزرگوار

  8. طارق خراسانی

    تیر 27, 1398

    سلام و درود

    بنظرم حضرت استاد بر مبنای یک واقعه تاریخی چنین سروده زیبایی را آفریده باشند.
    بعنوان مثال حبس و نابینا کردن خداوند و پدر شعر فارسی حضرت رودکی.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • درود لیکران بر شما استاد طارق عزیز
      ممنون از راهنمایی تان.

  9. مسیحا یاری

    شهریور 1, 1398

    بر درگه خلق بندگی ما را کشت
    ای مرگ بیا که زندگی ما را کشت

    روان و زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا