🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگى خواب عجيبى ست كه تعبير ندارد….

(ثبت: 1842) تیر 7, 1395 

‎داغ،  روى جگرِ سوخته تاثير ندارد
‎سرِ بر دار، هراس از لبِ شمشير ندارد

‎سايه ى درد كه روى تنِ احساس بلغزد
‎صبح خندان و شب يخ زده توفير ندارد

‎سنگ، وقتى به دل آينه اى مشت بكوبد
‎خويش را مى شكند! آينه تقصير ندارد

‎ سطر سطرِ نَفَسم معتكفِ چله ى آه است
‎-آه، يك آيه ى سرخ است كه تفسير ندارد!-

‎مثل شعريست كه در ذهنِ كسى بست نشسته
‎شاعرِ خسته اش اما دلِ تحرير ندارد

‎بحث اين نيست كه اثبات شود مَرد نبردم
‎صبر، ربطى به رَجَزخوانىِ تقدير ندارد

‎خلقتم قصه ى آميختنِ خاك و شراب است 
‎بودنم مستىِ نابى ست كه تطهير ندارد

‎تا پناهنده به ديوانگىِ كشورِ عشقم
‎پهنه ى پاك جنونم غل و زنجير ندارد

‎نيستم در صدد حل معماى حياتم
‎زندگى خواب عجيبى ست كه تعبير ندارد…

نظرها
  1. سلام به ملکه الشعرای شعر پاک

    غیبتتون محسوس بود و حضورتون مغتنم.

    خوشحالم که باز فرصتی دست داد تا اثر زیبای دیگه ای ازتون بخونیم و لذت ببریم.

    برقرار باشید

  2. طارق خراسانی

    تیر 8, 1395

    نيستم در صدد حل معماى حياتم
    ‎زندگى خواب عجيبى ست كه تعبير ندارد…

    سلام و عرض تسلیت به بزرگ بانوی شعر پاک

    همه دلتنگتان بودیم

    خدا را شکر با غزلی فاخر و جاودانه تشریف آورده اید .

    قدمتان روی چشم

    در پناه خدا شاد زی

  3. مينا امينی

    تیر 8, 1395

    درودها مهربانو 

    بعد از مدت ها غیبت،خوش امد دوباره میگم

    عالی بود

  4. سوگند صفا

    تیر 8, 1395

    سلاااام بانو آرامش…

    مرحبا بانو….

    خیلی خیلی زیباست..

    همیشه لذت میبرم و بعد چندی هم که اومدین

    خیلی بیشتر لذت بردیم..

    زنده باشین و برقرار..

    طاعات تون قبول

    یاحق

  5. جواد مهدی پور

    تیر 8, 1395

    زندگی خواب عجیبی ست که تعبیر ندارد

    سلام و عرض ادب به محضر بانو آرامش مهربان

    بسیار زیبا و دل انگیز سرودید

    لذت بردم از شعرتان

    زنده باشید به مهر

  6. سمانه تیموریان

    تیر 10, 1395

    درود فراوان 

    بینظیر بود مثل همیشه

    پایدار باشید 

  7. درودها بانو

    مانا باشید و نویسا

  8. علیرضا حکیم

    تیر 17, 1395

    درود بانو زیبا سروده اید جای احسن دارد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا